lgotyp1 lgotyp3

 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach

Europejskiego Funduszu Społecznego

17-22.12.2012

Doradztwo Grupowe w zakresie Komunikacji Społecznej.

 

Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi firmy.

Celem szkolenia jest wykształcenie takich zachowań wśród uczestników, aby potrafili komunikować się w sposób klarowny, jasny i nie budzący wątpliwości i problemów. W zakresie asertywności uczestnicy nabędą następujące umiejętności:

  • Zrozumienie specyfiki zachowania asertywnego
  • Budowanie relacji z innymi w oparciu o szacunek wzajemny
  • Poznanie osobistych praw własnych i praw partnerów
  • Konstruktywne rozwiązanie sytuacji konfliktowych
  • Poznanie wymiernych korzyści wynikających z asertywnego zachowania
  • Podstawy negocjacji i autoprezentacji